Joo, ajattelin nyt sit alottaa tälläsen, ettette joudu ihan pihalle mun elämästä xD

Kirjotusvirheitä löytyy varmaa miljoona, ja muitaki virheitä on tuhansia, mut ei anna sen häiritä. Hei, mä kirjotan tätä, joten mitä muuta voi odottaa? xDDDD

Joo, elikkä, lauantaina ois muutto. Vähän silleen jännittää, vaik eihän siel mitää uutta oo. Pahin on itse asiassa varmaan jo nähty XP Mut silti. Millast siel sit loppujen lopuks on elää? Ja, onhan se tietty ihan erillaista ku täällä, ku oon elänny yksin ja kaverit on tullu melkee joka päivä oven taakse, et pääsisi koneelle jumii ^^

Kaverit oikeestaa on se asia mikä eniten kaivelee. Ja tietty perhe, tärkeimpänä <3 Leena, Otto ja Hanne <3<3<3 Ei Hollolassa mitään muuta jää ikävä. Eikä Lahessa. Paitsi ehkä sitä seikkaa, et niis osas liikkuu. Ja siel tuns kuviot. Ties miten pitää käyttäytyy, ettei katota pitkää, ja miten pitäis pukeutuu (vaikkei silleen kyl "aina" jaksanu pukeutuu) ja sellasta. Se uus paikka on just sitä -- uus. En mä tiiä sielt mitää. Eikä siel kyl ookkaan mitään muuta ku puita ja omakotitaloja. Ja hei! on siel Lidl, S-market ja K-kauppa. Nii joo, junarataa unohtamatta. Ja taitaa sielt löytää Fiskarssin saksitehdaski. Nii, siin se oikeestaa oliki. Mitä muuta ette Karjaalta löydä. Paitsi ötököitä. JA NIITÄ ON PALJON!!!!

Paskat, tää muutto saa mut tavallaan näkee asiat ihan eri tavalla. Aattelin, ettei mul ollu minkäälaista elämää, ku asuin täällä. jumin himassa, ja venasin, et ihmisii tulee käymää. Olihan se aika paskaa, mut oli kuitenki kavereita. Parhaimpina kavereina ehkä Mitu, Sonja, Elina, Lepsa ja niin, Hanne, vaik se nyt onki mun sisko, ei voi mitää xDDD On Sini ja Johannaki, mut tavallaan se tais rajottuu pääasiassa vaan kouluun, koska ei me pahemmin koulun ulkopuolella nähty. Sini ja Johanna kyl jumi toistensa kanssa. Ei se siis haitta mua. Se, et ne oli kahestaan. Ihan hyvä vaan. Oishan se aika paskamaista, jos joku parhiammista kavereista muuttais tolleen äkkii pois. Ne molemmat asuu sentää Hollolassa. The Big Hollola City!!!

Saakeli, vitsi ku muistais kaikki mitä ollaan sekoiltu yhessä, ni vois kirjottaa ne ylös, ja muistella sit niit lukien et mitä ollaan törttöilty. Mut ei muista, ni ei voi kirjottaa ylöskää. Pitäis aina kirjottaa kaikki toilailut heti paperille, ni vois naureskella jälkikäteen. Ei vitsi, mun ja Mitun episodit sen yhen kaa, ja sit tietty kaikki konejumitukset ja singstarit xDDD Ja mun ja Elinan kaikki vähän julkaisukelvottomat keskustelut. xPPP Ja mun ja Lepsan säädöt... ei kyl pahemmin kahetsaa koskaa jumittu, mut jengis kyl xDDDD Johannan ja Sinin kaa jumittii kolme kivaa vuotta :) Sonja nyt muuten vaa sellain seko, et hauskaa on. Ainaki ku se on niin väsyny, et nukahtaa koko ajan xDDD Heidi tollain The Puolustaja, kukaan ei saa meille vittuilla tai tulee nyrkistä naamaan xDDD Hannesta nyt löytyy miljoona kertaa enemmän juttuu ku muist, mut onks se nyt sit mikää yllätys? xDDD

Mutta joo, enää ei oikee keksi juttuu, ja pitäis viel vähän pakatakki. ikävä jää kaikkia, mut kyl me varmaan törmäillään viel. I hope so :) änkeette Hannen mukaa ku se tulee Karjaalle tai tuutte ihan omine nokkinenne, kyl te junalla osatte oikein mennä, ja auttaahan ne konduktööritki jos kysyy et millä laiturilla pitää junaa vaihtaa.

Joo, mutta hauskaa on teijän kaikkien seirassa ollu. Yritän kirjotella tänne aina niin usein ku vaa voin. Muuton jälkee en vähään aikaa kykene kirjottelemaan, ku siel ei ihan heti oo nettii, mut sit ku se tulee takas, ni pääsen taas vauhtiin. Kirjottakaa mulle miljoona kommenttii galleriaan, ku oon poissa. Ja hei, jos teil on DNA:n liittymä, ni mul on puol vuotta ilmaset puhelut teille, ku DNA-helmen mukana tuli puolen vuoden sopimus siitä, että DNA-DNA-puhelut on ilmasii ^^

Mutta, mulle voi soittaa koska vaan, paitsi ehkä öisin xDDD ja koitan jumii koneella sit ku se on mahollista niin paljon ku se on mahollista.

Heippa, tältä erää <3