Ok, tänään muutto Karjaalle. Vitsi, tää kaks viikkoo tääl meni ihan taju nopeesti. Aamulla pitää tehä viel äkkisiivous ja tavaroitten järjestely fiksummille paikoille, et roudaaminen on helpompaa, ja siin sit se. Yks askel elämästä takana. Tuntuu jotenki idiootilta muuttaa pois Hollolasta, vaikka en yhtää tykkääkkää täst paikasta. Siis siellä asuvien ihmisten takii. Paikassa ei sinänsä oo mitään vikaa ittessään. Tietenkään en nyt ihmisillä tarkota kamuja xP


Hitsi, ei oikee jaksais tehä mitää. Tiiän, et koht pitää ottaa ihan erilainen asenne, ja silleen, ku enää ei asu yksin. Samaa vanhaa, mitä silloin, ku asuin Oton, Leenan ja Hannen kaa. Ei voi olla ihan yksin, vaikka kuinka haluis yksinäisyyttä. Ellei kaikki sit lähe johonki. Tai sillee, kyl te tajuutte. Mut, ihan kiva kyl vaihteeks saada ihmisii ympärilleen. Ei tarvi sit loppujen lopuks jumii yksin.

Kaikkein suurimpana täs muuton jälkeisessä jupakassa on tapaus netti ja tapaus telkkari. Tapaus netti siks, että siel ei viel oo nettii, joten joudun elää eristyksissä pari päivää. Tapaus telkkari siks, et MÄHÄN KATON NE SARJAT MITÄ SEURAAN. MUN TELKKARI, MUN PÄÄTÖSVALTA!!! VAIKKA TULIS JOKU URHEILUN KOKO VUOSITUHANNEN MULLISTAVIN TAPAHTUMA, NIIN MINÄHÄN KATON, JOS SAMAAN AIKAAN TULEE PAKO TAI HEROES!!!!! ihan tälleen tiedoks vaan. aijoo, ja tapaus mikro. Siel ei käytetä mikroo. mut toisaalta, onneks mun ei pahemmin kait tarvi tehä siel ruokaa xDDDD

Saakeli, jotenki ei usko et muutta pois, vaan aattelee, et kylhän mä viel tuun tähän kämppään takas sieltä. outoo aatella, ettei tähän kämppään on huomisen jälkee enää mitään asiaa. Et ku mä laitan oven kiinni, ja jätän avaimet tänne sisään, ni sit todellaki tää vaihe mun elämästä on ohi. Takasin ei oo enää mitään tulemista. Tää kuuluu sit jolleki toiselle, joka tahtoo käydä sen aman vaiheen omassa elämässään. Tai jatkaa jotain muuta elämänsä hetkee.

Äh, taas mä vaan pälpätän täällä, vaikka ois vaikka kuinka paljon tekemistä muualla (eli siis siivoamista), mutta siis, ette kuule musta ihan lähipäivinä, mut kyl mä takas tuun, siit ei oo mitään huolta. Äh, ja noi känniset teinit tuol ikkunan alapuolella, käytävässä ja omissa kämpissään meluamassa ottaa päähän. Perjantai-illat pitäis kieltää lailla. Eipähän niistäkään tarvi sit siel korvessa välittää...

Mitäköhän tästä nyt sit loppujen lopuks tulee? Toivottavasti en mokannu pahastiki tän päätöksen kanssa.

Pitäkää hauskaa, ja kertokaa mulleki toilailuistanne. Ootte noloja, moikka!!

Tulkaa käymään, ynnä muuta samanlaista tähän kohtaan sopivaa tunteiluu ja kliseitä. <3

Kiitän, kumarran (unissanne) ja etenen eteenpäin.

Toivottavasti oikeeseen suuntaan.